ericsonsikina.blogg.se

En familj från Göteborg som flyttat till Tianjin/TEDA i Kina. Familjen består av pappa Andreas, mamma Karolina, Emelia 9 år, Julius 7år och Wilmer 1,5 år. Vi kommer att blogga om vår vardag, resor och äventyr. Vi nås även på [email protected]

Tjejhelg i Beijing

Publicerad 2017-11-17 03:06:41 i Allmänt,

För några veckor sedan var jag och några kompisar på tjejhelg i Beijing. Vi åkte fredag morgon efter vi lämnat barnen på skolan och kom hem lördag kväll. Fredag spenderades med lite shopping och avslutades med restaurang besök på en vegetarisk/kinesisk restaurang i ett hutong område. På lördagen åkte vi till förbjudna staden och jag fick äntligen se hela staden, bäst tyckte jag om trädgården. Det var verkligen så skönt att åka i väg en mini weekend med härliga vänner. 




Sanne, jag, Lorah, Candice, Hao
Trädgården i förbjudna staden.

Längtar redan till nästa resa!


Kram

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2017-11-17 09:12:06

Sicken härlig tjej helg .Blev nyfiken på trädgården i Förbjudna staden . Får nog göra ett besök där när jag kommer 🙋💜

Svar: Den var rätt liten, tror vi satsar på den botaniska trädgården istället.
ericsonsikina.blogg.se

Postat av: josse

Publicerad 2017-11-19 09:10:57

Mysigt! Vi får få till en tjejaktivitet när ni är hemma vid jul. Kram

Svar: Det får vi absolut göra! Kram
ericsonsikina.blogg.se

Postat av: Linnéa

Publicerad 2017-11-19 22:06:29

Åh, va mysigt med tjejhelg, det saknar jag! Jag tycker mig allt känna igen den där rullgardinen bakom dig och Sanne när ni sitter på varsin stol, visst är det samma hotell som vi va på?? 😀 Kram!

Svar: Ja, samma hotel. Jag saknar också våra tjejresor. Kram
ericsonsikina.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela