ericsonsikina.blogg.se

En familj från Göteborg som flyttat till Tianjin/TEDA i Kina. Familjen består av pappa Andreas, mamma Karolina, Emelia 9 år, Julius 7år och Wilmer 1,5 år. Vi kommer att blogga om vår vardag, resor och äventyr. Vi nås även på [email protected]

Marknad i Tanggu

Publicerad 2017-03-04 06:49:01 i Allmänt,

Idag har jag Emelia och Julius varit på marknad tillsammans med Sanne och barnen, vi har handlat blommor till balkongen. Jag har varit här förut men det var första gången för barnen. Mycket att se på och massor av folk.

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2017-03-04 10:54:00

Åh vad roligt med marknad 😘

Svar: Den får vi ta med er också!
ericsonsikina.blogg.se

Postat av: Linnéa

Publicerad 2017-03-04 21:45:28

Oj vad mycket jag hade missat här på bloggen! Vad roligt att gå och bada, gå på marknad och annat skolan och ni föräldrar arrangerar 😀 ikväll har Signe och Maja tjejkväll och kollar på mello, jag har jobbat idag och somnar nästan i soffan nu! Längtar efter er, många kramar!

Svar: va mysigt med mello. Hoppas du hade en bra kväll på jobbet. Kram
ericsonsikina.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela