ericsonsikina.blogg.se

En familj från Göteborg som flyttat till Tianjin/TEDA i Kina. Familjen består av pappa Andreas, mamma Karolina, Emelia 9 år, Julius 7år och Wilmer 1,5 år. Vi kommer att blogga om vår vardag, resor och äventyr. Vi nås även på [email protected]

Vollyboll

Publicerad 2016-11-09 14:07:34 i Allmänt,

Varje onsdag spelar jag vollyboll i gympahallen på barnens skola. Vi är en salig blandning av människor från flera olika länder. Jag har inte spelat på 20 år och endast spelat i skolan på gympan. Så jag blev inte proffs då och lär inte bli vollybollsproff nu heller 😂. Men det är roligt och skönt att komma hemifrån en stund.

Kram 🏐

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-11-10 10:01:30

Åh vad kul puss 😙

Svar: Det e roligt!
ericsonsikina.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-11-14 09:06:23

Va kul det låter! Är det föräldrar till barnen som spelat eller? Bra tillfälle att lära känna folk på kan jag tänka mig! 😘

Postat av: Linnéa

Publicerad 2016-11-14 09:07:11

Glömde skriva mitt namn 😊

Svar: Inte så många föräldrar faktiskt utan mest folk som är här och jobbar
ericsonsikina.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela