ericsonsikina.blogg.se

En familj från Göteborg som flyttat till Tianjin/TEDA i Kina. Familjen består av pappa Andreas, mamma Karolina, Emelia 9 år, Julius 7år och Wilmer 1,5 år. Vi kommer att blogga om vår vardag, resor och äventyr. Vi nås även på [email protected]

Lunch

Publicerad 2018-01-12 09:00:39 i Allmänt, Mat,

Idag har jag, Sanne och Haleh varit och ätit lunch. Wilmer var hemma med Ayi det känns fortfarande lyxigt att kunna lämna Wilmer hemma och få ut på lunch! Vi åt en slags hot pot, vi valde tre olika sorters kött, grönsaker, svamp och nudlar. Allt kokades på en platta på bordet, det var väldigt starkt trots vi bad om lite starkt. Så det var en het lunch 😂.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Det är kallt här i Kina nu, ca 6 minus men blå himmel och sol. Luften är fortfarande bra så vi har haft några härliga vinterdagar. Igår gick jag och Sanne en promenad med Wilmer. Vi gick till mitt favo fik och satt i solen och drack te, Wilmer sov i vagnen. 
(null)

Nu är det fredagkväll och vi skall äta hamburgare och kolla på film.
Kram

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2018-01-13 01:03:18

Så mysigt i har det och mycket god.mat puss❤️💜

Svar: Det var på det stället du och jag var på inne på Aeon.
ericsonsikina.blogg.se

Postat av: Mamma

Publicerad 2018-01-13 19:15:45

Åh det minns jag så god mat 😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela