ericsonsikina.blogg.se

En familj från Göteborg som flyttat till Tianjin/TEDA i Kina. Familjen består av pappa Andreas, mamma Karolina, Emelia 9 år, Julius 7år och Wilmer 1,5 år. Vi kommer att blogga om vår vardag, resor och äventyr. Vi nås även på [email protected]

Födelsedag

Publicerad 2016-11-18 07:51:13 i Allmänt,

Idag fyllde en av oss "hemma fruar" PR så vi var ute och PR lunch tillsammans ny ket trevligt. Vi var på en restaurang nära oss och vi har varit där många gånger förut. Personalen är förälskade i Wilmer så de hade hand om honom hela lunchen. Så jag kunde äta i lugn och ro, lite lyxigt!

Ikväll skall jag ut med tjejerna, vi skall äta och dricka lite drinkar. Andreas har varit ute med jobbet 2 dagar i rad så det är verkligen mammans tur idag. När jag var och handlade idag så såg jag denna drinken, får testa den nästa gång även fast jag är tjej!

Idag hade vår Ayi hand om Wilmer när jag handlade, det hade gått bra och när jag kom hem låg han och sov i sin säng. Det var bra att han kunde vara hemma och inomhus då det nu är sämre luft ute en i morse.....
Kram

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-11-18 10:57:12

Ha en trevlig kväll med tjejerna o tycker drinken såg god ut , så prova en sån 💜🍸

Svar: Jag får prova den nästa gång!
ericsonsikina.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela