ericsonsikina.blogg.se

En familj från Göteborg som flyttat till Tianjin/TEDA i Kina. Familjen består av pappa Andreas, mamma Karolina, Emelia 9 år, Julius 7år och Wilmer 1,5 år. Vi kommer att blogga om vår vardag, resor och äventyr. Vi nås även på [email protected]

Grannen kastar ut skräp.

Publicerad 2016-09-07 04:03:03 i Allmänt,

Vår granne ovanför kastar ut skräp oftast rens från växter och grönsaker, detta hamnar på vår balkong. Och igår rakt på våra dynor samt något illa luktande klet på räcket. Så denna gången tog jag kort med mobil gick och knackade på hos grannen. Så med bilderna och teckenspråkförsöktejag förklara och låta lite arg. Men med en skrattande Wilmer på armen vet jag inte hur mycket av min information som gick fram.... Jag tror dessutom att grannen har fåglar på balkongen så illaluktande klet kan vara bajs!

Balkongen var dessutom nystädad. Eftersom det är smutsigt i luften så blir balkongen också det så vi och Ayi städar den flera gånger per vecka.
Men vi lär väl märka snart om grannen förstod var jag menade!
Kram

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2016-09-07 07:27:25

Nu hoppas vi ditt budskap gick fram till denna granne ' som kanske inte alls tänkt på att det hamnar hos er. Bra att du gjorde detta.😘👏💚

Svar: 😤💩
ericsonsikina.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela